Популарност сајта Републичког геодетског завода међу грађанима је доказ да је дигитализација у државним органима спроводива упркос отпорима. Увођење великог броја дигиталних електронских услуга које се преко веб сајта РГЗ-а могу потпуно бесплатно користити је резултат корисничко и сервисно оријентисаног приступа руководства РГЗ-а и Владе Србије.
Истичемо да је захваљујући пројекту „Унапређење земљишне администрације у Србији“ који се реализује уз подршку Светске банке, грађанима преко сајта РГЗ-а омогућено да преко апликације еКатастар виде податке о свакој парцели, објекту или стану у Србији и њиховим власницима, изврше увид и користе више од 280 сетова података јавног сектора на порталу Геосрбија, преузму дигитално потписана решења на електронској огласној табли, добију информације у Инфо центру, док преко еЗаказивања могу да закажу термин за предају захтева на шалтеру Катастра и провере статус свог предмета. Примедбу на рад службе пријављују преко апликације еПримедбе, проверу вредности своје непокретности добиће у Регистру цена, а грађанима су на располагању и мобилне апликације Геосрбија и Геосрбија Кат.
Информациони систем РГЗ-а месечно одговори на фасцинантних 10,7 милиона упита и бележи преко 1,02 милиона захтева које оствари преко 400.000 различитих корисника. Просечно време одзива је 0.03 секунде.
Ово признање је и доказ да су услуге РГЗ-а транспарентне и доступне, што су два од четири главна циља пројекта „Унапређење земљишне администрације у Србији“. Када се модернизација и реформе институције које се кроз пројекат спроводе заврше, систем земљишне администрације постаће потпуно ефикасан. Ова велика и важна вест је и показатељ да је тржиште некретнина у Србији веома развијено и да ће грађевинарство у наредном периоду бити важан фактор напретка привреде и сектор који ће утицати на раст БДП-а Србије.