20.9.2024.

Републички геодетски завод остварује изванредну ефикасност у комуникацији са грађанима путем апликације еПримедбе. У периоду од 1. јануара 2023. до 28. августа 2024. године, стигло је 189.741 питања грађана Инфо центру РГЗ-а, од којих је одговорено на 189.387 у року од само 2 дана, што представља чак 99,81% успешности!

Овај успех потврђује посвећеност РГЗ-а унапређењу ефикасности и транспарентности у раду са грађанима у свих 170 Служби за катастар непокретности. Синхронизација и уједначеност резултата између различитих служби показују висок степен организације и посвећености пружању квалитетних и брзих услуга. 

Апликација еПримедбе омогућава грађанима директну комуникацију са РГЗ-ом без потребе за одласком на шалтере, што убрзава обраду захтева и смањује бирократске процедуре. Ово не само да олакшава приступ информацијама, већ и повећава поверење у рад јавних институција.

Константни напади упућени на рачун РГЗ-а не ослањају се на конкретне податке и чињенице, већ на произвољне и неутемељене тврдње. Званичне статистике, попут ових о готово 190.000 обрађених обраћања успешно одговорених, јасно говоре о ефикасности и посвећености РГЗ-а. Такви резултати су доказ модернизације и побољшања услуга, док критике без доказа само стварају конфузију и неосноване сумње у рад јавних институција.

Релевантне вести