22.2.2022.
Успостављањем система заказивања термина за предају захтева Републички геодетски завод је, у овим изазовним временима, показао како је примена информационих технологија и дигиталних процеса довела до чињенице да више не постоје гужве на шалтерима за предавање захтева што је било једно од обележја неког ранијег пословања.
Прихватањем начела електронског пословања и дигитализацијом катастра непокретности РГЗ је увео ред у процес предавања захтева на шалтерима служби за катастар.
Грађани имају могућност да захтеве предају посредством професионалних корисника – адвокатских канцеларија и лиценцираних геодетских организација – које захтеве прослеђују РГЗ-у преко јединственог еШалтера дигиталним путем, што представља најпоузданији начин предаје захтева. Као алтернатива овом, грађани могу да предају захтев на шалтерима надлежних служби за катастар у унапред заказаном термину, без потребе да чекају у редовима и стварају гужве.
Термин се може заказати директно на сајту Републичког геодетског завода користећи сервис еЗаказивање или позивом броја телефона Инфо центра чији оператери заказују први слободан термин и обавештавају корисника о њему.