Radno vreme INFO centra je radnim danima od 8.00 - 15.30 časova
0700 500 500
NAPOMENA - Razgovor sa operaterom se naplaćuje po važećem cenovniku mreže sa koje pozivate!
Rok za odgovore na pitanja iz delokruga rada INFO Centra je 24h
Grupa za korisnički servis (Info centar) Republičkog geodetskog zavoda formirana je radi unapređenja kvaliteta usluga i veće transparentnosti u radu.
Operateri pružaju sledeće:
- informacije o statusu prvostepenih predmeta;
- informacije o statusu drugostepenih predmeta;
- informacije o statusu predmeta u katastru Vodova;
- informacije o statusu vanupravnih predmeta u skladu sa dostupnim informacijama;
- informacije o broju pod kojim je zaveden predmet po žalbi na drugom stepenu odlučivanja;
- informacije o načinu izdavanja Izvoda iz baze podataka katastra nepokretnosti;
- informacije o načinu podnošenja zahteva kod profesinalnih korisnika;
- podatke o visini RAT za upis promena u KN shodno važećem Pravilniku;
- pomoć u korišćenju veb prezentacije RGZ-a;
- pomoć u korišćenju aplikacije eKatastar i platforme GeoSrbija;
- pomoć u korišćenju aplikacije RGZ Info centar;
- pomoć u korišćenju aplikacije eZakazivanje;
- pomoć u korišćenju aplikacije ePrimedbe na rad katastra;
- pomoć u korišćenju Elektronske oglasne table;
- podatke o nepokretnostima i stvarnim pravima na njima;
- informacije o novinama, odnosno promenama u radu i organizaciji Zavoda u skladu sa obaveštenjima na internet stranici Zavoda;
Grupa za korisnički servis ne pruža informacije:
- u smislu pravnih saveta odnosno tumačenja sadržine isprava osim opštih pitanja koja su vezana za postupak i proceduru obrade predmeta u SKN;
- o užim stručnim poslovima iz nadležnosti drugih užih unutrašnjih jedinica Zavoda;
- o imenima obrađivača predmeta;
- o postupcima koji nisu u nadležnosti Zavoda;
- o vremenskom roku rešavanja zahteva;
- o unutrašnjem organizacionom uređenju;
- o ličnim podacima imaoca prava upisanih u bazu katastra nepokrenosti;